mijn lochting

moestuinieren, zelfvoorziening, dieren

‘Mijn lochting’

Een reactie plaatsen

Voor mensen die niet in West Vlaanderen (België) wonen is ‘mijn lochting’ een niet te ontcijferen woord.  En nochtans : ‘mijn lochting’ betekent gewoon : mijn tuin.  En daar wil ik het over hebben in deze blog.

Ik hoor jullie denken : nog maar eens een blog over moestuinieren …   Deze blog zal ruimer zijn : ‘zelfvoorziening van voedsel’ en alles wat daarbij komt kijken.  Alles wat wij doen en meemaken in onze tuin. Eigenlijk wordt  het meer mijn dagboek, waar ik  zal proberen alle activiteiten bij te houden.  Jullie kunnen er misschien ook inspiratie uithalen.  Reacties zijn altijd welkom !

De foto’s en de indeling van mijn tuin volgen binnenkort !

Geef een reactie

